Η ομάδα της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας «Επιλέγω Πρότυπο»
«Πίσω από κάθε παιδί που έχει στόχους και πιστεύει στον εαυτό του βρίσκεται ένας δάσκαλος που πίστεψε πρώτα σε αυτό».
Η επιτυχία της Εκπαιδευτικής διαδικασίας Επιλέγω πρότυπο όλα αυτά τα χρόνια είναι ξεκάθαρο ότι βασίζεται στο μεγαλύτερο βαθμό στους ανθρώπους του.
Η ομάδα του Επιλέγω πρότυπο παραμένει σχεδόν η ίδια από την πρώτη μέρα δημιουργίας , καθώς οι περισσότεροι από τα μέλη της ομάδας έχουν πάρει μέρος στη συγγραφή ή στην ετήσια ανανέωση των βιβλίων και του λογισμικού μας. Βέβαια, η επιτυχία των τελευταίων χρόνων και η μεγάλη αύξηση των μαθητών που μας προτιμούν και μας εμπιστεύονται, έχει φέρει καινούργια μέλη στην ομάδα μας τα οποία έχουν εκπαιδευτεί κατάλληλα ώστε να είναι ισάξια με τους υπολοίπους καθηγητές και ταυτόχρονα να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ομάδας μας.

Επικεφαλής της εκπαιδευτικής μας διαδικασίας,
συγγραφέας της σειράς βιβλίων «Επιλέγω Πρότυπο»
για απόφοιτους Δημοτικού αλλά και Γυμνασίου στα Μαθηματικά.
Επικεφαλής των Ομίλων “SCAT στα Μαθηματικά”
του ιδιωτικού σχολείου «Ευρωπαϊκό Προτύπο».

Επικεφαλής της εκπαιδευτικής μας διαδικασίας, συγγραφέας της σειράς βιβλίων Επιλέγω Πρότυπο για απόφοιτους Δημοτικού και Γυμνασίου στην Κατανόηση Κειμένου.
Συγγραφέας της σειράς βιβλίων “SCAT Τεστ στη Γλώσσα” για ενδιάμεσο (intermediate) και προχωρημένο (advanced) επίπεδο.

Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος του "Επιλέγω Πρότυπο" στο κέντρο του Ευρωπαϊκού Προτύπου EPS στον Πειραιά.
Είναι μαθηματικός και συγγραφέας εκπαιδευτικών βιβλίων. Από το 2001 είχε τη Διεύθυνση Σπουδών και την ακαδημαϊκή ευθύνη σε φροντιστήρια Μ.Ε. στην Αθήνα και έχει εργασθεί ως καθηγητής μαθηματικών στην Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Saint Paul. Το 2021 ανέλαβε τη Διεύθυνση Γυμνασίου του E.P.S (European Philosophy of Schools) στον Πειραιά.
Είναι κάτοχος πτυχίου του Μαθηματικού Τμήματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στη διδακτική και μεθοδολογία των μαθηματικών (MSc in Mathematics Education) από το Ε.Κ.Π.Α.
Αποτελεί μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας Μαθηματικών του «Επιλέγω Πρότυπο» και προετοιμάζει μαθητές για την διεκδίκηση υποτροφιών σε Ιδιωτικά Σχολεία καθώς και την εισαγωγή τους σε Πρότυπα Σχολεία.
Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος της εκπαιδευτικής διαδικασίας "Επιλέγω Πρότυπο" στο κέντρο του Ελληνικού.

Υπεύθυνη σπουδών της εκπαιδευτικής διαδικασίας «Επιλέγω Πρότυπο» στο κέντρο της Ν. Φιλοθέης.
Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) με ειδίκευση στη συμβουλευτική εφήβων και τη συμβουλευτική σταδιοδρομίας.

Είναι κάτοχος πτυχίου Μαθηματικών της σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης, με κατεύθυνση Πληροφορικής. Ολοκληρώνει τις σπουδές της στο HarvardX του Πανεπιστημίου Harvard για την απόκτηση πιστοποίησης στον τομέα της Επιστήμης των Δεδομένων (Data Science).
Εργάζεται ως καθηγήτρια Μαθηματικών σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου από το 2014, ενώ ταυτόχρονα είναι υπεύθυνη του τομέα Μαθηματικών της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας «Επιλέγω Πρότυπο».
Αποτελεί μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας Μαθηματικών του «Επιλέγω Πρότυπο» και προετοιμάζει μαθητές για τη διεκδίκηση υποτροφιών σε Ιδιωτικά Σχολεία καθώς και για την εισαγωγή τους σε Πρότυπα Σχολεία. Κατέχει τη συγγραφική επιμέλεια του βιβλίου προετοιμασίας Μαθηματικών της σειράς «Επιλέγω Πρότυπο».

Είναι πτυχιούχος του Μαθηματικού τμήματος της σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων .Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με θέμα την «Ψηφιακή Εκπαίδευση» και συμμετέχει στο Πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Αιγαίου .
Εργάζεται ως καθηγήτρια Μαθηματικών σε μαθητές Δημοτικού ,Γυμνασίου και Λυκείου . Κατέχει πολυετή εμπειρία στην προετοιμασία για εισαγωγή σε πρότυπα σχολεία, αφού συνεργάζεται με τα φροντιστήρια ΛΟΥΚΙΔΗ «Επιλέγω Πρότυπο» από το 2013 έως και σήμερα.
Αποτελεί μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας Μαθηματικών του «Επιλέγω Πρότυπο» και προετοιμάζει μαθητές για τη διεκδίκηση υποτροφιών σε Ιδιωτικά Σχολεία καθώς και για την εισαγωγή τους σε Πρότυπα Σχολεία.

Είναι πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών, με κατεύθυνση στην Στατιστική και Επιχειρησιακή Έρευνα και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Βιοστατιστική.
Αποτελεί μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας Μαθηματικών του «Επιλέγω Πρότυπο» και προετοιμάζει μαθητές για την διεκδίκηση υποτροφιών σε Ιδιωτικά Σχολεία καθώς και για την εισαγωγή τους σε Πρότυπα Σχολεία.
Είναι πτυχιούχος του Μαθηματικού τμήματος της σχολής Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με θέμα την «Δυσλεξία και Μαθηματικά-Δυσαριθμησία» και «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση»
Αποτελεί μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας Μαθηματικών του «Επιλέγω Πρότυπο» και προετοιμάζει μαθητές για τη διεκδίκηση υποτροφιών
σε Ιδιωτικά Σχολεία καθώς και για την εισαγωγή τους σε Πρότυπα Σχολεία.

Είναι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στον τομέα της εφαρμοσμένης άλγεβρας.
Αποτελεί μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας Μαθηματικών του «Επιλέγω Πρότυπο» και προετοιμάζει μαθητές για τη διεκδίκηση υποτροφιών σε Ιδιωτικά Σχολεία καθώς και για την εισαγωγή τους σε Πρότυπα Σχολεία.
Είναι απόφοιτη του τμήματος Κλασσικής Φιλολογίας με κλασσική κατεύθυνση στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος με τίτλο «Σύγχρονες τάσεις στην Ανάλυση και τη Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας» στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.
Αποτελεί μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας Φιλολόγων του «Επιλέγω Πρότυπο» και προετοιμάζει μαθητές για τη διεκδίκηση υποτροφιών σε Ιδιωτικά Σχολεία καθώς και για την εισαγωγή τους σε Πρότυπα Σχολεία.

Σπούδασε στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας με ειδίκευση στη Γλωσσολογία.
Το 2013 εντάχθηκε στο δυναμικό της εκπαιδευτικής ομάδας «Επιλέγω Πρότυπο» με στόχο την άρτια προετοιμασία υποψηφίων για την εισαγωγή στα Πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια, καθώς και για την διεκδίκηση υποτροφιών για φοίτηση σε κορυφαία ιδιωτικά σχολεία. Είναι συγγραφέας των βιβλίων Κατανόησης Κειμένου για απόφοιτους Δημοτικού της σειράς «Επιλέγω Πρότυπο», ενώ έχει επιμεληθεί τις ασκήσεις Κατανόησης Κειμένου στην εκπαιδευτική πλατφόρμα «Επιλέγω Edu Practise».
Αποτελεί μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας Φιλολόγων του «Επιλέγω Πρότυπο» και προετοιμάζει μαθητές για τη διεκδίκηση υποτροφιών σε Ιδιωτικά Σχολεία καθώς και για την εισαγωγή τους σε Πρότυπα Σχολεία.
Είναι πτυχιούχος του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδίκευση στην Κλασσική Φιλολογία και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις Επιστήμες Αγωγής με ειδίκευση στην Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία. Αποτελεί μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας των Φιλολόγων του «Επιλέγω Πρότυπο» και προετοιμάζει μαθητές για τη διεκδίκηση υποτροφιών σε Ιδιωτικά Σχολεία καθώς και για την εισαγωγή τους σε Πρότυπα Σχολεία

Είναι πτυχιούχος του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδίκευση στην Γλωσσολογία.
Αποτελεί μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας Φιλολόγων του «Επιλέγω Πρότυπο» και προετοιμάζει μαθητές για τη διεκδίκηση υποτροφιών σε Ιδιωτικά Σχολεία καθώς και για την εισαγωγή τους σε Πρότυπα Σχολεία.

Είναι πτυχιούχος Μαθηματικών της σχολής Θετικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με κατεύθυνση τα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά. Κατέχει βεβαίωση σπουδών από το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Στατιστική και Ανάλυση Δεδομένων» του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Συνεχίζει τις σπουδές της μέσω της παρακολούθησης σεμιναρίου με τίτλο «Προαγωγή Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Αποτελεί μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας Μαθηματικών του «Επιλέγω Πρότυπο» και προετοιμάζει μαθητές για τη διεκδίκηση υποτροφιών σε Ιδιωτικά Σχολεία καθώς και για την εισαγωγή τους σε Πρότυπα Σχολεία.

Είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος σπουδών φιλοσοφίας με ειδίκευση : «Ηθική».
Αποτελεί μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας Φιλολόγων του «Επιλέγω Πρότυπο» και προετοιμάζει μαθητές για τη διεκδίκηση υποτροφιών σε Ιδιωτικά Σχολεία καθώς και για την εισαγωγή τους σε Πρότυπα Σχολεία.