SCAT • School and College Ability Test

Τι είναι το τεστ SCAT (School and College Ability Test);

Το τεστ σχεδιάστηκε από το CenterforTalentedYouth του Πανεπιστημίου του JohnsHopkins και διενεργείται στην Ελλάδα από το CTY Greece του AnatoliaCollege.

Το CenterforTalentedYouth (Κέντρο για Χαρισματικά και Ταλαντούχα Παιδιά) ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, επιτρέποντας στους πιο ικανούς και δραστήριους μαθητές, να ανακαλύψουν τις ακαδημαϊκές τους δυνατότητες και να ικανοποιήσουν την περιέργειά τους.

Το CTY Greece στοχεύει:

– Να εντοπίσει καταρχάς ακαδημαϊκά ταλαντούχους μαθητές με τη βοήθεια ειδικών εξετάσεων.
– Στη συνέχεια, αναπτύσσει το ταλέντο τους μέσω μαθημάτων που έχουν δοκιμαστεί στον χρόνο και είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους, αποτελούν μία πρόκληση, εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους και τους μεταμορφώνουν.

Στο SCAT Test διακρίνονται τρία επίπεδα:

– Elementary (Β΄ και Γ΄ Δημοτικού),
– Intermediate (Δ΄ και Ε΄ Δημοτικού)
– Advanced (ΣΤ΄ Δημοτικού – Γ’ Γυμνασίου)

Η εξέταση περιλαμβανει δύο ενότητες και διαρκεί περίπου 60 λεπτά συνολικά.

Στην ενότητα της Γλώσσας εξετάζεται σε ποιον βαθμό ο μαθητής κατανοεί τη σημασία των λέξεων και τη λογική της Γλώσσας. Τα θέματα της Γλώσσας είναι πολλαπλής επιλογής και βασίζονται σε αναλογίες. Ζητούν από τον μαθητή να επιλέξει το πιο ταιριαστό ζεύγος λέξεων που αποτελεί μια αναλογία αντίστοιχη με αυτή της εκφώνησης. Συχνά μπορεί να μοιάζουν ταιριαστές περισσότερες απαντήσεις, αλλά σωστή θεωρείται η πλησιέστερη σημασιολογικά αναλογία.

Στην ενότητα των Μαθηματικών εξετάζεται σε ποιον βαθμό ο μαθητής κατανοεί τις θεμελιώδεις λειτουργίες των αριθμών. Τα θέματα των Μαθηματικών είναι συγκρίσεις πολλαπλής επιλογής, που απαιτούν από τον μαθητή να εξετάσει δύο μαθηματικές ποσότητες και να καθορίσει ποια είναι μεγαλύτερη ή αν είναι ίσες μεταξύ τους ή να αποφασίσει ότι δεν μπορεί να κρίνει με βάση τα δεδομένα του θέματος. Τα προβλήματα στοχεύουν να αξιολογήσουν την ικανότητα της μαθηματικής λογικής και έτσι συχνά δεν απαιτούν υπολογισμούς.

Το CΤΥ Greece προσφέρει διαδραστικά εξωσχολικά προγράμματα: Θερινά – Σαββατοκύριακου – Online

Περισσότερες Πληροφορίες: https://www.cty-greece.gr/el

Το κόστος του κάθε βιβλίου ανέρχεται στα 48,00€

Όντας Μαθηματικός και φροντιστής σχεδόν 30 χρόνια , τα τελευταία 10 απ' αυτά ουσιαστικά ασχολούμαι σχεδόν αποκλειστικά με μαθηματικούς διαγωνισμούς και παιδιά τα οποία θέλουν κάτι διαφορετικό από αυτό που τους προτείνει το σχολείο.
Η ενασχόλησή μου με αυτό το συγκεκριμένο αντικείμενο (δηλαδή την εισαγωγή στα πρότυπα σχολεία από το δημοτικό στο γυμνάσιο) με οδήγησε σε συγκεκριμένες διαπιστώσεις που τις θεωρώ εντυπωσιακές.
Τα παιδιά που προετοιμάζονταν για αυτές τις εξετάσεις πραγματικά αναβάθμιζαν το μαθησιακό τους επίπεδο σε εντυπωσιακό βαθμό για την ηλικία τους. Το παραπάνω συμπέρασμα για πολλούς είναι προφανές "όποιος προετοιμάζεται θα έχει και τα ανάλογα αποτελέσματα" και όμως αυτό δεν ισχύει ή εν πάσει περιπτώσει όχι σε τέτοιο αξιόλογο βαθμό.
Προκειμένου να γίνω πιο συγκεκριμένος, παραθέτω το παρακάτω παράδειγμα. Αν κάποιος αναλάβει ένα μαθητή της Β' Λυκείου που είναι μαθησιακά σε μέτριο επίπεδο και επιδιώξει να τον κάνει άριστο ώστε να περάσει σε σχολή υψηλής ζήτησης, όσο κι αν προσπαθήσει από κοινού με τον μαθητή δύσκολα θα οδηγηθεί στο επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. Σίγουρα θα υπάρχει βελτίωση αλλά σπάνια θα επιτευχθεί η αριστεία. Αντίθετα ένας μαθητής Β' Λυκείου που είναι σχετικά άριστος (χωρίς γνωστικά κενά) μπορεί εύκολα να επιτύχει την εισαγωγή του σε υψηλόβαθμη σχολή. Πώς λοιπόν μαθητές της ΣΤ' Δημοτικού από καλοί μαθητές της τάξης τους με μία στοχευμένη προετοιμασία κατά μέσο όρο 6 μηνών (είκοσι πέντε περίπου μαθημάτων) φτάνουν σε εντυπωσιακά αποτελέσματα και πετυχαίνουν υποτροφίες από γνωστά ιδιωτικά σχολεία αλλά και την εισαγωγή τους στα Πρότυπα που όλοι γνωρίζουμε τον ανταγωνισμό που υπάρχει για την κάλυψη των θέσεων;
Πώς είναι δυνατόν λοιπόν μαθητές από καλοί ή αρκετά καλοί να καταφέρνουν να χαρακτηρίζονται ως και χαρισματικοί στις ακαδημαϊκές τους επιδόσεις; Μήπως αυτού του είδους η χαρισματικότητα μαθητεύεται; Μήπως τελικά χαρισματικότητα είναι η μαθητευόμενη αριστεία;
Με την παραπάνω παραδοχή στο μυαλό μου άρχισα να ψάχνω τρόπους και μεθόδους ώστε να αναπτύξω στους μαθητές μου αυτού του είδους την χαρισματικότητα ή αλλιώς να τους βοηθήσω ώστε να οδηγηθούν στοχευμένα στην αριστεία. Με ακριβώς αυτό τον στόχο προσανατολίστηκα στα τεστ τύπου SCAT και άρχισα να τα χρησιμοποιώ σε διάφορους μαθητές μου με μια στοχευμένη διδασκαλία προσαρμοσμένη στη λογική αυτού του τεστ και τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά τόστο στο αποτέλεσμα από τεστ σε τεστ όσο και γενικότερα στην αντιμετώπιση του μαθήματος των μαθηματικών στο σχολείο αλλά και σε διαγωνισμούς πιο κλασσικού τύπου (Μικρός Ευκλείδης, Θαλής κ.λπ)
Γεώργιος Δρακόπουλος
Επικεφαλής της Εκπαιδευτικής Ομάδας Επιλέγω Πρότυπο
Εισηγητής Ομίλων SCAT στο Ιδιωτικό Σχολείο "Ευρωπαϊκό Πρότυπο"
Συγγραφέας της σειράς βιβλίων "Επιλέγω Πρότυπο"
Συγγραφέας των βιβλίων "SCAT " ΤΕΣΤ (στα Μαθηματικά) Ενδιάμεσου και Προχωρημένου Επιπέδου

Ένα μικρό δείγμα απο το βιβλίο

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

26-9-2018_front

Κεντρική Διάθεση Βιβλίων

Λέσβου 1, Νέα Σμύρνη, ΤΚ.17123

Τηλέφωνο Επικοινωνίας : 210-9344300

Email: epilegoprotypo.edu@gmail.com

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με μεμονωμένα μαθήματα SCAT ή για τους ομίλους SCAT που ήδη διεξάγονται στο Ιδιωτικό Σχολείο “Ευρωπαϊκό Πρότυπο”, επικοινωνήστε μαζί μας στο:

Επιλέγω Πρότυπο:

Τηλέφωνο επικοινωνίας : 210-9344300

Email: epilegoprotypo.edu@gmail.com

Ευρωπαϊκό Πρότυπο:

Τηλέφωνο επικοινωνίας : 210-9618626

Email: info@protypo-euroschool.edu.gr

11_10_2018_front_printable
Verified by MonsterInsights